من هنوزم...
I Die 4ever
من هنوزم...



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت15:03---20 آبان 1393
منم همیشه تو فکرتم

یه خواهش ازت دارم
شمارتو بده قسم میخورم زیاد مزاحمت نشم

ازت خواهش کردم
بیا تو وبم بهم بگو
پاسخ:تو از کجا میدونی با تو بودم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!خخخ نوچ نوچ شرمنده...


♥NADIA♥
ساعت14:26---14 آبان 1393
ﻣــﮯכﺍﻧـــﻢ ﺭﻭﺯﮮ ﺗـــﻮ ﻣـﺮﺍ כﺭ ﺁﻏــﻮﺵ ﺧـﻮﺍﻫــﮯ ﮔـﺮﻓـﭞْ…

ﭘـﺸـﯿﻤــــﺎטּ ﻭ ﺑـﺎ ﭼﺸﻤــﺎﻧــﮯ ﭘُــﺮ ﺍﺯ ﺍﺷـڪ…

ﺧــﻮכﻡ ﺭﺍ ڪـﮧ ﻧــﮧ (!)

ﻋـڪـ ωـــﻢ ﺭﺍ!…

ﻋـڪـ ωـــﮯ ڪـﮧ ڪﻨــﺎﺭﺵ ﻧـﻮﺷــﭡــﮧ ﺍﺳـﭞْ :

” ﯾـڪ ﻫﻔــﭡـــﮧ ﮔـﺬﺷـﭞْ…
پاسخ:لایک نادی جوووووون


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت20:38---11 آبان 1393
قـــــطـره هـــای کــــوچـک آب
اقـــــیـانــــوس بــــزرگ را مـــی ســازنـــد
دانـــــه هـــای کــــوچــک شـــن
ســــاحــل زیــــبـا را . . .
لـــــحـظه هـــای کـــــوتاه
شـــــایـــد بـــی ارزش بــــه نــــظـر بــــرســـنـد ، اما …


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:48---10 آبان 1393
بعضی ها را هرچقدر هـم که بــــخواهی،
"تــــــــــــــــــمام” نـــــــــــــــــــــمی شوند … !
هــــــــــمش به آغــــــــــوششان بــــــــــدهکار میمانی !
حضورشان”گــــــــــــــــرم
پاسخ:ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ نــــده کسی که ﺗــــــﻮ ﺭا … فـــــــــــــط ﻭ فــقــــــــط به خاطر ﺧﻮﺩﺕ می خواهد !


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:48---10 آبان 1393
شعر را دوست دارم
که می‌تواند زمان را نگه دارد
و تو را کنار من
بی‌آنکه پیرت کنم
و سنگینی کنم بر شانه‌ات
گاهی
به من فکر کن
مثل دستی ناشناس
در بریده ای از عکسی قدیمی
.
پاسخ:خودم قبول دارم کهنه شدم!!! آنقدر کهنه که می شود روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت . . .


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:48---10 آبان 1393
وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می کنی
آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم
که جز آرامش آغوشت
تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم…
.
پاسخ:لایک ..... مرسی سر میزنی عزیزم


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:47---10 آبان 1393
خنکای یک عصر بهاری …
کنار شاه بوته یاسی وحشی …
میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد
و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد …
لطفا به خیالم بیا !
پاسخ:قلبم بوی کافور میدهد! شب به شب… مرده شور یکی دیگر از ارزوهایم را غسل میدهد و کفن میکند!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ:
ســــــــــــــــــاحل | ..